Please use this identifier to cite or link to this item: doi:10.22028/D291-45076
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
Title: Demokratielernen durch Experimentieren?! – Aushandlung eines selbstbestimmten Vorgehens beim Offenen Experimentieren im Sachunterricht
Author(s): Kihm, Pascal
Peschel, Markus
Editor(s): Simon, Toni
Language: German
Title: Demokratie im Sachunterricht – Sachunterricht in der Demokratie : Beiträge zum Verhältnis von Demokratie(lernen) und Sachunterricht(sdidaktik)
Pages: 195-205
Publisher/Platform: Springer Nature
Year of Publication: 2021
Place of publication: Wiesbaden
DDC notations: 370 Education
Publikation type: Book Chapter
Link to this record: urn:nbn:de:bsz:291--ds-450760
hdl:20.500.11880/39926
http://dx.doi.org/10.22028/D291-45076
ISBN: 978-3-658-33555-7
978-3-658-33554-0
Date of registration: 16-Apr-2025
Faculty: NT - Naturwissenschaftlich- Technische Fakultät
Department: NT - Physik
Professorship: NT - Prof. Dr. Markus Peschel
Collections:SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes

Files for this record:
There are no files associated with this item.


Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.