Please use this identifier to cite or link to this item: doi:10.22028/D291-45077
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
Title: Interaktion und Kommunikation beim Experimentieren von Kindern – Eine Untersuchung über interaktions- und kommunikationsförderliche Aufgabenformate
Author(s): Kihm, Pascal
Peschel, Markus
Editor(s): Peschel, Markus
Carle, Ursula
Language: German
Title: Forschung für die Praxis
Pages: 68-80
Publisher/Platform: Grundschulverband e.V.
Year of Publication: 2017
Place of publication: Frankfurt am Main
DDC notations: 370 Education
Publikation type: Book Chapter
Link to this record: urn:nbn:de:bsz:291--ds-450776
hdl:20.500.11880/39927
http://dx.doi.org/10.22028/D291-45077
ISBN: 978-3-941649-21-7
Date of registration: 16-Apr-2025
Notes: Beiträge zur Reform der Grundschule ; Band 143
Faculty: NT - Naturwissenschaftlich- Technische Fakultät
Department: NT - Physik
Professorship: NT - Prof. Dr. Markus Peschel
Collections:SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes

Files for this record:
There are no files associated with this item.


Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.